Országos Közoktatási Intézet - Kutatási Központ

Tartalom



Előszó

Tony Bush: A menedzsment fontossága az oktatásban

Gareth Morgan: Érdekek, konfliktus és hatalom

Wendell L. French–Cecil H. Bell Jr.: A szervezetfejlesztés meghatározása

E. Mark Hanson: Szituáció-elmélet

Edgar H. Schein: A tanuló kultúra

Brian J. Caldwell–Jim M. Spinks: Az önigazgató iskola

Headley Beare–Brian J. Caldwell–Ross M. Millikan: Az iskolai kultúra fejlesztése

Stephen Murgatroyd–Colin Morgan: A totális minőség-menedzsment (TQM) és az iskola

Linda S. Ackermann: Fejlődés, átmenet és átalakítás

Philip Kotler–Karen F. A. Fox: Oktatásmarketing



Impresszum

Válogatta és szerkesztette: Balázs Éva
Nyelvi lektor: Czobor Zsuzsa
Műszaki szerkesztő: Oláh Attila – Psycho Star Bt.
Olvasószerkesztő: Landauer Attila
A kötet a Művelődési és Közoktatási Minisztérium, valamint a Holland-Magyar Vezetőképző Program támogatásával készült.
ISBN 963 7315 72 1

Az Internetes kiadást készítette: Grépály András